ANUNȚ ÎNCĂRCARE ONLINE DOCUMENTE ÎNSCRIERE DISERTAȚIE-SESIUNEA SEPTEMBRIE 2021

Masteranzii Facultății SJSE Constanța, care se înscriu în vederea susținerii examenului de disertație în sesiunea septembrie 2021, vor încărca documentele solicitate pe platforma Blackboard, până duminică, 19.09.2021, ora 23.00Cei care nu încarcă pe platforma Blackboard documentele solicitate nu vor putea susține problele de susținere a lucrărilor de disertație.

Masteranzii Facultății SJSE Constanța, care se înscriu în vederea susținerii examenului de disertație în sesiunea septembrie 2021, vor încărca pe platforma Blackboard documentele de înscriere la disertație, după cum urmează:

Puteți descărca procedura simplificată de încărcare on-line a documentelor în vederea înscrierii la examenul de disertație AICI sau

puteți urmări următoarea procedură:

Autentificare in platforma Blackboard https://ush.blackboard.com/ (USER: CNP-UL DVS, PAROLA: PRENUMELE MAMEI DVS. CU LITERE MARI)

1.Click pe Examen disertatie (in functie de programul de studii absolvit)

2.Click pe ”Incarcarea documentelor pentru înscriere la examen”

3.

a) Click pe „Incarcare Cerere de inscriere tip” pentru încărcarea cererii de înscriere la examenul de disertație

b) Click pe „Incarcare fisa ALUMNI” pentru încărcarea fișei Alumni

c) Click pe „Incarcare declaratie de originalitate” pentru încărcarea declaraţiei privind originalitatea conţinutului lucrării de disertație

d) Click pe „Incarcare lucrare de disertatie” pentru încărcarea lucrării de licență/disertație în format electronic

e) Click pe „Incarcare extras de cont” pentru încărcarea extrasului de cont sau a altui document care să ateste achitarea taxei de disertație

Program Sesiunea de comunicari FSJSE Constanta din 12-13 mai 2021, ora 15.00

În perioada 12-13 mai 2021 va avea loc cea de-a VI -a ediție a Sesiunii de comunicări științifice a studenților, masteranzilor și cadrelor didactice ale Facultății de Științe Juridice și Științe Economice din Constanța cu titlul: Cultura economico - juridică. Aspecte economice și juridice vizând starea de fapt și perspectivele crizei sanitare.

Programul Sesiunii de comunicări științifice și linkurile de conectare, conform programului Sesiunii de comunicări, poate fi accesat AICI.

DE 30 de ani ÎNVĂȚĂM ÎMPREUNĂ!

Aniversăm împreună trei decenii, ani în care am devenit cea mai mare instituţie de învăţământ superior privat din România.
Universitatea Spiru Haret a creat o comunitate academică de valoare și a facilitat accesul a peste    330.000 de români la studii esențiale în împlinirea lor profesională și umană.
De la început, misiunea fondatorilor noștri a fost de a cultiva şi promova, în România, valorile culturii naţionale şi universale, de a contribui la dezvoltarea învăţământului și a ştiinţei.
Privind spre viitor, obiectivul nostru rămâne neschimbat: dezvoltarea capitalului uman, ca principală resursă a societății noastre.
LA MULȚI ANI!
139792056 2582857312006402 8527525229503116464 o

Legitimația ISIC

Dragii noştri studenți,
 
Venim cu veşti bune către voi! Acum puteţi obţine legitimaţia ISIC mult mai uşor, din confortul propriei case!
Intraţi pe https://www.spiruharet.ro/, accesaţi secţiunea dedicată parteneriatului Universității Spiru Haret – ISIC şi veţi fi îndrumaţi către obţinerea legitimaţiei recunoscute la nivel global!
 
Procedura de aplicare este extrem de simplă şi rapidă şi astfel veţi avea acces la 150.000 de locaţii cu reduceri în România şi alte 138 de ţări!
 
131653080 3475768149186174 7259200907077912858 o 131692738 3475772769185712 8117859453419732220 n

Cu profundă tristețe, comunicăm trecerea în neființă a fondatorului nostru, Profesorul Universitar Doctor, Aurelian Gh. Bondrea

16 decembrie 2020

            Cu profundă tristețe, comunicăm trecerea în neființă a fondatorului nostru, Profesorul Universitar Doctor, Aurelian Gh. Bondrea.

            Succesul celei mai mari instituţii de învăţământ superior privat din România este datorat preocupării sale continue pentru inovaţie în educaţie.

            Timp de trei decenii, peste 330 000 de români au beneficiat de un acces generos la studii esențiale pentru împlinirea lor profesională și umană, urmând principiile părintelui învățământului modern, Spiru Haret: “Binele social necesită creșterea pozitivă a coordonatelor sociale ale fiecărui individ.”

            Astăzi, știm că ideile, faptele și îndemnurile Domnului Aurelian Gh. Bondrea au contribuit fundamental la dezvoltarea societății, a culturii și a educației României de azi și de mâine.

            Domnule Profesor, vă mulțumim pentru tot!

01 ush

GHID UTILIZARE BLACKBOARD E-MAIL PENTRU MASTERANZI

GHID UTILIZARE BLACKBOARD E-MAIL PENTRU MASTERANZI

Ghid privind crearea contului de acces UMS

Ghid privind crearea contului de acces UMS (de acces pe pagina personală pentru vizualizarea situației personale și a celei financiare de către studenți/masteranzi)     descarcare

ALEGERI PARȚIALE MEMBRU CONSILIU DEPARTAMENT ȘTIINȚE JURIDICE

 

AVÂND ÎN VEDERE CONSTITUIREA CONSILIULUI DEPARTAMENTULUI DE ȘTIINȚE JURIDICE A FACULTĂŢII ÎN CONFORMITATE CU LEGEA EDUCAŢIEI NR. 1/2011 ŞI METODOLOGIA APROBATĂ DE SENATUL UNIVERSITĂŢII PRIVIND DESFĂŞURAREA ALEGERILOR STRUCTURILOR DE CONDUCERE,

ÎN ZIUA DE 21.11.2018, INTERVAL ORAR 10.00-14.00, LA SEDIUL FACULTĂŢII DE ŞTIINŢE JURIDICE ȘI ȘTIINȚE ECONOMICE CONSTANȚA, DIN STRADA UNIRII NR. 32-34, SALA 106, ARE LOC VOTAREA PENTRU DESEMNAREA REPREZENTANTULUI ÎN CONSILIUL DEPARTAMENTULUI DE ȘTIINȚE JURIDICE DIN CADRUL FACULTĂŢII,

 

LISTA ELECTORALĂ

ANUNȚ DESFĂȘURARE ALEGERI

LISTĂ CANDIDAȚI