Legitimația ISIC

Dragii noştri studenți,
 
Venim cu veşti bune către voi! Acum puteţi obţine legitimaţia ISIC mult mai uşor, din confortul propriei case!
Intraţi pe https://www.spiruharet.ro/, accesaţi secţiunea dedicată parteneriatului Universității Spiru Haret – ISIC şi veţi fi îndrumaţi către obţinerea legitimaţiei recunoscute la nivel global!
 
Procedura de aplicare este extrem de simplă şi rapidă şi astfel veţi avea acces la 150.000 de locaţii cu reduceri în România şi alte 138 de ţări!
 
131653080 3475768149186174 7259200907077912858 o 131692738 3475772769185712 8117859453419732220 n

SĂRBĂTORI FERICITE!

131925915 2561329234159210 8870012844311549758 o

Cu profundă tristețe, comunicăm trecerea în neființă a fondatorului nostru, Profesorul Universitar Doctor, Aurelian Gh. Bondrea

16 decembrie 2020

            Cu profundă tristețe, comunicăm trecerea în neființă a fondatorului nostru, Profesorul Universitar Doctor, Aurelian Gh. Bondrea.

            Succesul celei mai mari instituţii de învăţământ superior privat din România este datorat preocupării sale continue pentru inovaţie în educaţie.

            Timp de trei decenii, peste 330 000 de români au beneficiat de un acces generos la studii esențiale pentru împlinirea lor profesională și umană, urmând principiile părintelui învățământului modern, Spiru Haret: “Binele social necesită creșterea pozitivă a coordonatelor sociale ale fiecărui individ.”

            Astăzi, știm că ideile, faptele și îndemnurile Domnului Aurelian Gh. Bondrea au contribuit fundamental la dezvoltarea societății, a culturii și a educației României de azi și de mâine.

            Domnule Profesor, vă mulțumim pentru tot!

01 ush

Invitatie conferința națională: Repere privind victimologia, victimizarea și victimele în România

Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Știinte Juridice și Stiinte Administrative București împreună cu Universitatea „George Bacovia” -Facultatea de Știinte Economice, Juridice și Administrative Bacău, în calitate de instituții reprezentate în Comitetul de Management al Acţiunii COST CA18121: Cultures of Victimology: understanding processes of victimization across Europe, vă invită să participați la conferința națională :
                                                       Repere privind victimologia, victimizarea și victimele în România

organizată data de 27 noiembrie 2020, online, începând cu orele 10.00


Intervențiile se vor susține în limba română, dar ulterior, opțional, se vor traduce în limba engleză, conform standardelor ce se vor comunica participanților, pentru publicarea în volumul conferinței.

 

Recomandăm, orientativ, ca lucrările să reflecte următoarele aspecte:
1. Care este cuvântul (sau cuvintele) pentru „victimă” și dacă există o semnificație specifică (de ex., pentru un grup de victime sau un tip de victimizare)?
2. Care sunt momentele din istoria țării sau victimologiei din țara noastră care au contribuit la definirea/ dezvoltarea drepturilor și serviciilor pentru victime?
3. Care este istoricul victimologiei (studiul academic asupra victimelor) în țara noastră? (de ex., când a început? cine sunt cadrele didactice cheie? care sunt publicațiile reprezentative )
4. Prezentarea unor studii de caz ale unor tipuri de victime și eventualul impact al acestora asupra politicii sau practicilor în acest domeniu
5. Prezentarea altor tipuri de victime /victimizare la care se face referire în mod normal în țara noastră, exceptând victimizarea penală.
6. Identificarea altor forme de victimizare nou-emergente (sau ascunse anterior) în țara noastra
7. Enumerarea celor mai importante tendințe de victimizare în țara noastră (ce tipuri de infracțiuni s-au redus sau au crescut) în ultimii 10 ani
8. Ce directive / legi / tratate internaționale a adoptat/ratificat țara noastră și cât de bine sunt implementate?
9. Care sunt principalele lacune în sprijinul /în serviciile pentru victime din țara noastră?
10. Care sunt succesele/inovațiile majore pentru susținerea victimelor din țara noastra ?
11. Care sunt principalele documente naționale din țara noastră în acest domeniu ? (de ex., legi, politici, sondaje asupra victimelor, rapoarte, etc.) ?

În cazul în care tematica orientativă de mai sus prezintă interes pentru dvs., mai ales în noul context generat de pandemie, vă rugăm să completați Formularul de participare și/sau să distribuiți Invitația altor persoane cu experiență sau cu preocupări în domeniu.
Programul va fi definitivat până în data de 25 noiembrie a.c. și va fi comunicat participanților împreună cu link-ul de acces.

Pentru participarea la eveniment este necesară completarea formularului de înregistrare: https://forms.gle/4mJHCxngnBgzMTAA7

Anunț privind desfășurarea EVALUĂRII PE PARCURS NR.2, 07.12.2020- 11.12.2020

Stimați studenți,

Conform Hotărârii Consiliului Facultății din 19 octombrie 2020, vă informăm că desfășurarea EVALUĂRII PE PARCURS NR.2 din perioada 07 decembrie 2020- 11 decembrie 2020 se va face online, pe platforma Blackboard. Instrucțiunile privind modalitatea de susținere a evaluării pe parcurs vor fi transmise de cadrele didactice, pentru fiecare disciplină, pe platforma Blackboard.

Pentru a fi la curent cu informațiile postate de cadrele didactice pe platforma Blackboard, este necesară accesarea zilnică a acestei platforme e-learning, accesul putând fi efectuat de pe desktop, laptop, tabletă sau telefon mobil.

Vă dorim succes!

Anunț privind desfășurarea EVALUĂRII PE PARCURS NR.1, 02.11.2020- 06.11.2020

Stimați studenți,

Conform Hotărârii Consiliului Facultății din 19 octombrie 2020, vă informăm că desfășurarea EVALUĂRII PE PARCURS NR.1 din perioada 02 noiembrie 2020- 06 noiembrie 2020 se va face online, pe platforma Blackboard. Instrucțiunile privind modalitatea de susținere a evaluării pe parcurs vor fi transmise de cadrele didactice, pentru fiecare disciplină, pe platforma Blackboard.

Pentru a fi la curent cu informațiile postate de cadrele didactice pe platforma Blackboard, este necesară accesarea zilnică a acestei platforme e-learning, accesul putând fi efectuat de pe desktop, laptop, tabletă sau telefon mobil.

Vă dorim succes!

WEBINAR: DEZVOLTAREA REGIONALĂ ȘI POLITICA DE COEZIUNE 20.10.2020 ORA 19.00

anunt webinar 20102020

ANUNȚ IMPORTANT

Începând de luni, 12.10.2020, toți studenții și masteranzii Facultății de Științe Juridice și Științe Economice Constanța vor avea acces la desfășurarea videoconferințelor accesând link-urile disponibile doar în platforma Blackboard, care este activă și disponibilă începând cu această zi. Tot începând cu 12.10.2020, link-urile existente pentru desfășurarea videoconferințelor nu se vor mai regăsi pe site-ul Facultății la secțiunile specifice orarelor sau bibliotecilor virtuale. Platforma Blackboard poate fi accesibilă la următorul link https://ush.blackboard.com/ (USER: CNP-UL DVS, PAROLA: PRENUMELE MAMEI DVS. CU LITERE MARI)

ANUNȚ IMPORTANT

Toți studenții Facultății vor fi înrolați săptămâna aceasta în platforma Blackboard, până în data de 11.10.2020. Cursurile se accesează pentru studenții din anul I și toți masteranzii (an I CEA, an I MOA, an II MOA, an I SP) din orar. Pentru studenții din anii II-IV Drept și din anii II-III Management, cursurile se accesează din Biblioteca Virtuală specifică pentru fiecare program de studii. Pentru orice informații, vă rugăm să contactați tutorii de an, astfel:

an I Drept: lector univ.dr Mocanu Mihaela; adresa e-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an II Drept: conf.univ.dr. Topor Roxana; adresa e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an III Drept: conf.univ.dr. Ghencea Flavia; adresa e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an IV Drept: lector univ.dr. Comșa Ana-Maria; adresa e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an I Management: lector univ.dr. Ciami Cristina; adresa e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an II Management: lector univ.dr. Bebeșelea Mihaela; adresa e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an III Management: lector univ.dr. Guni Claudia; adresa e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an I Științe Penale: lector univ.dr. Comșa Ana-Maria; adresa e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an I Management organizațional și antreprenoriat: conf.univ.dr. Ipate Dragoș: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an II Management organizațional și antreprenoriat: lector univ.dr. Mitran Paula: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

an I Contabilitate, expertiză și audit: lector univ.dr. Trandafir Adina: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.